Recenzie (2 765)
Hotel Mumbai (2018)
Napínavé! Doufám, že v Indické Bombaji už mají větší policii a vojsko? Každopádně, do Indie určitě nepojedu. A film jen umocnil můj názor, že tady nechci žádné migranty.
Old Boys (2018)
Dobře natočené, ale nereálné. Už vidím, jak se největší borec ze školy, zahazuje s takovou průměrnou vesnickou frndou! 🤣🤣🤣
Trpká pomsta (2018)
Celý film o vztahu pošahané krávy a ubožáka. Pobavilo mne, že když byli studenti, byl Černoch menší než jeho milá. Když byli starší (vyměnili herce), tak Černoch byl o půl metru větší. Já nevěděl, že tato rasa roste do výšky celý život :-) Jinak hovadina. Nechápu jak tu černou mohl milovat, vypadala jako opice!
Captive State (2019)
Po 30 minutách vypnuto! Čekal jsem sci-fi a dostal jsem sračku o povstaleckých tlupách!
Jsem matka (2019)
Naivní mladá blbka, robot, a už šeredná Hilary Swank a sci-fi je na světě. Dvě hodiny zoufalé nudy. Jediné, na co se dalo koukat, tak když robot běžel. Další nadhodnocená sračka :-(
Infiltrace: Obchod se svědomím (2019) (TV film)
Síla! Nikdy netrhat mandle! A nikdy v Pardubicích!
Replicate (2019)
Dobře natočený horror, podobný Invazi, ale tady máme nějaké hnusné brouky. Žádná amatérská sračka. Je tu i napětí. Jo a pobavila mne věta na konci filmu: "Praha padla, jdeme na východ..." 🤣 🤣 🤣 Tři přátelé, kteří vytvářejí internetovou sérii o svém městě, zjistí, že jejich sousedé jsou zabiti a nahrazeni tvory, kteří jsou dokonalými kopiemi jejich obětí.
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizóda)
Nevěřím, že se Legasov sám oběsil!
Vitajte v Marwene (2018)
Nemám dost halucinogenních prášků, abych se na film mohl dodívat!
The Hot Zone - Zásilka (2019) (epizóda)
Napínavé, skvěle natočeno. Doufám, že i další díly budou takové. Po dalších shlédnutých dílech.... ztráta času