Recenzie (194)
Waynov svet (1992)
Pozeral som na ten film triezvy. Nevydržal som to. Opitý. Nevydržal som to. Ináč mentálne ovplyvnený. Nevydržal som to. Dopozerával som ho asi mesiac a pol. Asi tak 6x som pri ňom zaspal. Takže ako liek na insomniu odporúčam. Až sa to sem bojím napísať, ale Babovřesky sú proti tomuto masterpiece...
Zbrusu Nový zákon (2015)
Francúzske filmy sú u mňa úspešne približne rovnako úspešné ako Francúzi vo vojnách. Toto fakt niekomu prišlo vtipné? Asi by mal byť nový žáner na ČSFD, artová komédia. Aby som vedel, že na to nemám chodiť do kina. PS: Skoro všetky dobré vtipy sú v trailery.
Cena riflí (2012) (TV film)
Fascinujúci pohľad do pozadia výroby riflí za 270 Kč (podľa aktuálneho kurzu).
Creed (2015)
Scenár by som vymyslel asi aj opitý po mozgovej mŕtvici. LOL (nechcených scén) je tam neúrekom, dramatický flashback included. Pozitívum - Stallone aj niečo hrá. Ináč hrozná blbosť, viac som sa bavil pri béčkach so Scottom Adkinsonom.
Veľkí bratia (2008)
Prekvapivo vtipná a milá komédia. Na záver som mal solídny záchvat smiechu. Nie je to nič absolútne fantastické ale z komédii čo som videl je toto rozhodne veľmi dobrá vec.
Big Lebowski (1998)
Popularita tohoto filmu mi absolútne uniká a len kvôli solídnym hereckým výkonom nedávam 2*. Žiadne legendárne hlášky som nevidel, dej bol ako tak zaujímavý (ale nie až tak). Kultovosť tohoto filmu pre mňa zostane záhadou.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Toto je film, ktorý by mali fanúšikovia Star Wars vidieť 2x. Pretože pri druhom raze je fakt očividné, že sme hodnotenie tohto filmu o hviezdičku, či dve prehnali. Je to v podstat remake a koláž epizód IV a V. Keď sa pomrkávanie smerom k divákovi zmení na epileptický záchvat, postavy nemajú motiváciu a sú aby boli, je to zle. Nie je to I - III zle, ale je to zle. Čakal som viac.
MacGruber (2010)
Toto mohlo byť hrozne, hrozne dobré. Zaujímavý námet, slušná réžia... Ale nebolo. Toto bolo podľa mňa horšie ako Babovřesky.
Poliš z obchoďáku 2 (2015)
Prekvapivo o dosť lepšie ako jednička. Stále zlé, ale lepšie...
Poliš z obchoďáku (2009)
Wow. Najväčšie prekvapenie sezóny. Spočíva v tom, že tento film má pokračovanie a všetky (jeden) dobré vtipy sú v trailere. Vrelo neodporúčam.