Recenzie (557)
Muž menom Otto (2022)
Že sua Otto...
Poslední království: Sedm králů musí zemřít (2023)
Dostojne zakoncenie mojho oblubeneho serialu...,,destiny is all"...
Shazam! Hnev bohov (2023)
Idealny teenagersky blockbuster...
Svetlonoc (2022)
Neviem, ci je to najlepsi slovensky horor...(zo zahranicnej produkcie som zvyknuty na "viac gore"... Jednoznacne sa vsak jedna o skutocne velmi dobre natocenu a vyskladanu spolocensku dramu s HUSTOU atmosferou. Len tak dalej Tereza Nvotova...
Vikingovia (2013) (seriál)
Minimalne na konci, je serial tak slovansky, ze som si dal kerku kolovratu, gordickeho uzla a Slovenskeho dvojkriza…”skol”
Šialená noc (2022)
Toto ma urcite velky potencial, stat sa mojim vianocnym filmom. Tesim sa na dalsie pozretia...parada!
Nech je svetlo (2019)
Prekvapenie...velmi prijemne...miestami az hororovo husta atmosfera...
Najväčší showman (2017)
Paradna show...
Vesper Chronicles (2022)
Ocenujem poeticke vykreslenie beznadejnej nadeje...
Samaritán (2022)
Sly sa po dlhej dobe ◇od Dredda◇ dal na superhrdinu a znovu to dopadlo neslavne...snaha o vytvorenie novej francizy, oblecena do tuctoveho akcnaku z 90tych rokov so vsetkymi moznymi klise a stupidnymi blbostami...akcny film pre 12-14 rocne publikum s pribehom na urovni podpriemernej pocitacovej hry...