Recenzie (557)
Terminátor: Príbeh Sáry Connorovej (2008) (seriál)
Po vzhliadnuti prvej casti to vobec nevidim tak zle ako velka vacsina uz hodnotiacich. Tesim sa na dalsie casti. PS.Terminatorka Cameron je este asi viac sexi ako Loken ;-)
Vojak (2006)
Anthony R Parker v ulohe jemne:) vysinuteho zabijaka hlaskuje asi vsetky srandovne narazky na cernochov, ake som doteraz vo filmoch videl. To je vsak este nic oproti ex-T1000, ktory ako to tu uz bolo napisane, je vo svojej ulohe ultimatny. Efektne boomy, marinakova manzelka, ktora ako keby z oka vypadla Sharon Stone za mladi a namakany Matt Damon stacili, aby tento filmik splnil svoj ucel...vyplachol mi dutinu mozgovu... 2 1/2*
Ultraviolet (2006)
...taka babenka s perfektnym bruskom si len-tak sibrikuje katankou a sapikom, ktory ma doslova vzdy po ruke...farbu vlasov a oblecko si zmeni "cobydub", co jej bezpochyby zavidelo tych zopar dievcat, ktore si mozno pozreli tento pestrofarebny hudobny klip...a motorecku ma taku supis, ze aj po stenach vie chodit...no nekupis to?!...PS. Najlepsie pozerat ako 3GP videjko na mobile s vysokym rozlisenim :)
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Je pekne, ked nejaky "zbohatlicky Bohus" da prachy zarytym fanusikom kultovych sci-fi, ktori vsak zatial su na "umeleckej" urovni tvorcov youtube videa...
Shoot 'Em Up (2007)
...velice slusny krvavy brainwashing, cece...
Resident Evil: Zánik (2007)
Vo filme je kopa chcipakov...len skoda, ze chcipnuti boli asi aj vsetci ostatni, co sa na RE3 podielali...Pribeh je plochy ako Milla a az na zopar efektnych eutanazii holohlavych skretov z Pana prstenov oblecenych v monterkach, som sa unudil takmer k smrti...
Bdelý život (2001)
Sledovanie tohoto experimentu som si vcelku vychutnal. Pozeral som to v nedelu v noci a cely film som viac ci menej prespal/prebdel. Striedavo som zaspaval a bdel na pozadi prijemnej hudby, viet plnych zaujimavych nazorov a vsemoznych farieb. Otazkou vsak ostava, ci to bol Linklaterov zamer...
3:10 vlak do Yumy (2007)
Perfektne spinavy western so skvele budovanou hustou atmosferou a s perfektnym hereckym trojlistkom Crowe/Bale/Foster
Peklo (2003)
Berme to ako sympaticky pokus Jean-Clauda o svoju verziu Motyla ;-)
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Konecne Potter, ktoreho som v pohode dopozeral a neposobil na mna ako infantilna rozpravka. Nabratie smeru k temnejsiemu rozpravaniu pribehu kvitujem.