Recenzie (557)
Dračie vojny (2007)
ach jaj...tak toto je podla mna pekna hovadina...od uplneho odpadu to u mna zachranil len ten for s obrovskym hadom v nemocnici a scena, ako sa dinosauri, alebo co to tam bolo, nahanali s marinakmi, ktori ako keby dosli priamo z Iraku. Kvoli totalne debilnej rezii a scenaru sa na tento "vytvor" neda pozerat ani ako na brainwashing, lebo ta stupidita ma po cely cas riadne iritovala...10 z 10 usnych lekarov radi stisit hlasitost na minimum, ak nechcete ohluchnut s "obcasneho" škriekania dracikov...
James Bond: Chobotnička (1983)
...dostatocne hrozivo sialeny zkodussky plan, zjavne prezrela, no sexi bond girl, uzasne kaskaderske sceny a Sandokan v priamom suboji s 007....jedna z najlepsich "starych" bondoviek...
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Napriek velmi slabemu zloduchovi a nevyraznej uvodnej skladbe je pre mna For your eyes only nadpriemerom, hlavne vdaka velmi pohodovej atmosfere a skvelym kaskaderskym scenam.
30 dní dlhá noc (2007)
...tak nejak si predstavujem vampirsku, gore vyvrazdovacku...pekne...
Norbit (2007)
Problemom Norbita je, ze iba z dialky pripomina blaznivu komediu, ktoru som (aj po precitani tunajsich komentarov ocakaval). Cakal som Murphyho uz neraz pouzity "fekalny" humor, no az na par scen, ktore nim zavanaju, ho tu vela nedajete. Norbit mi skor pripominal tragikomediu. Eddie si tu v trojulohe zahral neskutocne nechutnu B*TCH Rasputiu, ktora doslovne sikanuje priblbleho, zivotom otlkaneho muza pod papucou, Norbita. Cely film sa tak toci okolo "neprijemnosti", ktore mu Rasputia spolu s jej troma nabuchanymi bratmi sposobuje. Tretou postavickou, ktorej Eddie prepozical svoju kostru a hlas je senilne-vtipny, no trefny Mr. Wong. Koniec-koncov tento vytvor nie je az taky pruser, treba sa vsak nan divat ako na pohlad do duse tyraneho chlapa :)...Clovek by si mal davat bacha predtym nez vstupi do vod manzelskych...
Ajťáci (2006) (seriál)
...,,never google google"...
TMNT: Ninja Korytnačky (2007)
TMNT funguje celych 87 minut ako dobre naslapany stroj, nie je tu ziadne hluche miesto. Korytnacky hlaskuju, laduju pizzu, nakopavaju zadky a navyse aj existionalisticky :) premyslaju. Cowabunga!
Dokonalý trik (2006)
Pocas celej dlzky trvania tejto Fantasy / Drámy / Thrilleru / Sci-Fi som mal prijemny feeling, skladajuci sa z napatia a ocakavania. Feeling, aky by mal byt pri sledovani kazdeho kuzelnickeho predstavenia. Velmi dobry trik... 4 1/2 *
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Druhy celovecerny Bean na mna posobil, ako pokus Rowana Atkinsona ukazat "hlbsiu podstatu" postavy Mr. Beana. (to som vsak pravdepodobne, sudiac podla okolitych komentarov, bol asi jediny... :) Vznikol tak podla mojho nazoru pomerne prijemny mix Chaplinovskeho The kid, Begniniho La vita e bella obleceny v Beanovom zasumelom saku. Radim vsak, vypnut film tesne pred zaverecnym "uzasnym" spevackym vykonom vsetkych zucastnenych. Good bye Mr. Bean!
Ghost Rider (2007)
Jednoduchy "machovsky" filmik, ktory (aspon dufam) ze nemal ambiciu, utocit vyssie ako na primarnu nervovu sustavu. Ako Lima vtipne poznamenal ,,urceny na domace zuvanie"...