Recenzie (273)
Anjelská tvár (2001)
Zpětně hodnoceno, není to tak špatný. Vizual a hudba jsou výborný. Krampol, Blažek, Vašut a Míša Kuklová jsou opravdu dobří. Pomeje je bohužel opravdu prkenný a scénář hloupoučký. Jako zábava na vypnutí hlavy během dlouhých zimních večerů to jde bez problémů.
Tri sekundy na prežitie (2019)
Opravdu silný 3* film.
Dave Chappelle: Konečná (2021) (relácia)
Solidní stand up, dobře promyšlený, ale bez takového tahu na branku, kterou měl Ricky Gervais v jeho Supernature. Dave Chapelle je ikona stand upu a kvůli tomu přihazuju čtvrtou *. A xxmartinxx plácá nesmysly.
Love, Death & Robots (2019) (seriál)
První série je jedním ze současných vrcholů filmařské kreativity a originality v animované tvorbě. Každá povídka je jiná, osobitá a nápaditá. Bohužel, druhá a třetí řada ztrácí na první jak počtem dílů, tak nedostatkem skutečně originálních epizod.
Love, Death & Robots - Jibaro (2022) (epizóda)
Špatný. Nápad a animace super, ale kamera a zvuk to hrozně sráží dolů. Celkově z epizody mám pocit, že byla splácaná na rychlo.
Love, Death & Robots - V klenutých sálech pohřbený (2022) (epizóda)
Tak lovecraftovské to je, ale samozřejmě ke Cthulhu nebo k Prastarým to má daleko. Jedna z lepších epizod 3. řady. Propracovat a vytvořit scénář a velmi rád bych na to šel do kina.
Duna (2021)
Knižní Dunu znám a miluji. Lynchovu Dunu znám a hrozně mě baví navzdory své infantilnosti. Denisovu Dunu jsem odkládal, protože po tom, co předvedl s Blade Runnerem, jsem mu nevěřil, že dokáže vesmírný opus zfilmovat způsobem jakým si zaslouží a zároveň předat divákům film plný emocí a postav s hloubkou. To se mi bohužel potvrdilo. Film má papírově všechny trumfy - plejádu kvalitních herců, perfektní hudbu, kameru, triky a fenomenální předlohu. Po vizuální a technické stránce je to skutečně mistrovské dílo, jenže jen o tom přeci nejsou filmy. Filmy mají předávat příběhy postav, hluboké emoce atd. Tady je bohužel kámen úrazu. Denis je totiž dokonalý technik, ale pramalý vypravěč. Z toho důvodu nemůžu dát víc jak 3*.
6 underground: Tajné operace (2019)
Michael Bay nikdy nebude Tony Scott. Kvůli tomu je 6 underground sice zábavnou a dynamickou zábavou, ale bohužel jen povrchní. K postavám si divák nemá šanci vytvořit vztah, chemie mezi postavami mnoho není a hlášky jsou nepřirozené a hodně na sílu. Jediná pozitiva jsou opravdu skvělá akce a soundtrack.
Sierra Burgess je marná (2018)
Nefunkční film, ve kterém je nesympatická protagonistka zodpovědná za veškeré své problémy. Její vývoj jde směrem dolů a člověk spíš fandí vývoji Veronicy. Zápletky nefungují, Sierra manipuluje, využívá Veronicu a dokonce spáchá sexual assault vůči svému bodu zájmu. Film je to špatný, se špatnou hlavní postavou (film by fungoval, kdyby Veronica byla hlavní postavou) a protrpěl jsem to jen silou vůle.
Diablov advokát (1997)
Tenhle film je výborný. Obsahem, formou i celkovou atmosférou. Příběh je zajímavý, hudba skvělá. Ovšem hlavní devizou snímku jsou herci. Charlize Theron byla okouzlující a přesvědčivá, Keanu Reeves hrál více než solidně. Ovšem veškerou pozornost na sebe strhnul Al Pacino. Al Pacino je král. Je podání ďábla je unikátní, přirozené, brilantní a samozřejmě ďábelské. Doslova předvedl herecký koncert a já jsem nadšený!