Recenzie (273)
X-Men: Apokalypsa (2016)
MÍNUSY: Nudný a naprosto nevyužitý záporák, trapný scénář, ze kterého je cítit křečovitá snaha o hluboké a filozofické kecy, málo Wolverina, špatný casting Nightcrawlera a špatně napsaná role pro Quicksilvera, Jean a Cyclopse, nevýrazná hudba. PLUSY: Olivia Munn v kostýmu (mňmňmň). VÝSLEDEK: Trapný digi bordel, který v hlavě nezůstane ani 15 min po shlédnutí.
Vlk (1994)
Absolutně jednoduchý thriller s přímočarou zápletkou o údělu oběti po hryznutí vlkodlakem. Úžasný Nicholson, Michelle Pfeiffer a James Spider. Nebýt této trojice, která předvádí hereckou exhibici, neměl by film co nabídnout. Mě se ale líbil, oceňuji kromě herců i hudbu, ale není to ten typ filmu, který by člověk chtěl vidět několikrát.
Legion (2017) (seriál)
Schizofrenní, šílený, velmi nevyrovnaný seriál, který těží ze skvělého výkonu Dana Stevense a z tvůrčích nápadů hodně odvázanýho týmu. Těším se na druhou sérii.
Nevyjasněné zločiny Roberta Dursta (2015) (seriál)
Dokument tak dobrý, jak jen je Robert Durst chladnokrevně zvrácený. Jarecki, díky vděčnému materiálu, předkládá jedinečný dokument, ve kterém nejen pasivně přijímá informace, ale i se sám podílí na stíhání toho parchanta. Vynikající dílo a doufám, že není jeho poslední, protože Durst má dlouhé prsty...
Maigret - Maigret kladie pascu (2016) (epizóda)
Atmosféra hustá stejně jako oblak dýmu z dýmky zamračeného Maigreta. Kriminálka velmi kvalitní, stylová, ale nejvíc mě překvapil Rowan Atkinson. S přehledem zahrál protipól toho, co hrál většinu kariéry a neměl jsem ani na chvíli pocit, že v něm vidím toho ztřešťěného Beana. Skvělá práce
Svet pod hlavou (2017) (seriál)
První díl dobře navnadil na další sledování, seriál je i fajn stylový, ale to časté mlácení lidí je přehnané. Herci hrají dobře, ale samozřejmě Trojan jednoznačně vládne.
Salt (2010)
Průměrná špionáž, kde jsem drobounké Jolie fakt nevěřil, že dokáže trénovaným agentům rozbíjet čumáky. Jen díky Lievu Schreiberovi měl film aspoň trochu kvalit.
Nevada Smith (1966)
Syrový a správný western. Myslím si, že jediný, kde se sbírají nábojnice a podávají se praktické argumenty, jak je ten Nevada Smith ucho. Velmi dobrý western.
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Nadupané 4*. Simon Pegg, Edgar Wright a Frost dokázali, že natočit akční film, který by byl inteligentní a jedinečný lze a není k tomu třeba padajících mrakodrapů. Stačí jedna vesnička... Rozhodně nejlepší film z lehce navazující trilogie od Wrighta. Bavil jsem se náramně!!
Niekto to rád blond (2004)
Vtipná píčovina, chvílemi trapná, ale není to odpad.