Recenzie (365)
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Nie je to síce najstarší film, ale rozhodne by mal patriť do ,,zlatej klasiky". Každý hororový fanúšik by mal vidieť Halloween aspoň raz.
Predátor 2 (1990)
Nie je to úplny odpad, ale keď sa to porovná s geniálnou jednotkou tak nie je o čom. Danny Glover tu na mňa pôsobí trápne, akoby sa zúfalo snažil napodobiť charakter nejakého ,,rádobyhrdinského" a večne zadýchaného policajta, čo však už po dlhšom čase unavuje. A potom sú tu nezmyselné zápletky s voodoo a pod. Celé prostredie filmu na mňa pôsobilo umelo a predvídateľne.
Saw: Hra o prežitie (2004)
Geniálny film, ktorý vám behom pár minút poriadne rozdrása nervovú sústavu, rovnako ako REC. Toto je našťastie brané aspoň s mierou.
Piatok trinásteho (1980)
Trápna hovadina u ktorej som si myslel, že asi nikdy neskončí. Nechápem, ako to môže niekto porovnávať s Halloweenom! Tomu to nesiaha ani po členky.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Aspoň že tých kadejakých zombíkov rozsekaných kosačkou, nesympatickú krysiu opicu, ktorej postaršia žena rozšliapla hlavu a muža ktorý zjedol plnú lyžicu hnisu odľahčuje pekná porcia humoru. Vo všetkých ohľadoch krásny, úchylný a geniálny film.