Recenzie (10)
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Dal bych 4 hvězdy hned, jen kdybych to nečetl. Bohužel jsem zastánce toho, že i velmi povedený film se musí držet předlohy alespoň v hlavních bodech. :-(
Need for Speed (2014)
Sednout, shlédnout a v klidu si užívat jízdu! Netřeba komentářů a srovnání s F&F, je to samostatný film o silných vozech plus nějaká zápletka, drama atd. Ale hlavní cíl, auta a závody jsou v míře více než dostatečné!!!
Milujem ťa viac (2009)
Asi jsem divnej, ale zase až tak špatný to nebylo...
Bez doteku (2013)
Syrové.
Pavučina snov (2003)
Kniha sama o sobě by dostala jasných 5 hvězd, bohužel i když je Damian Lewis můj oblíbený herec, tak více než na 3* se prostě nedostanu. :-)
Mach, Šebestová a čarovné slúchadlo (2001)
Zase taková konina to nebyla, děti se u toho celkem bavily! :-)
Konzultant (2013)
... to že nejsi paranoidní neznamená, že Tě nedostanou ...
Dogma (1999)
Kdybych nebyl nucen část dětství trávit v kostele a kdyby dědův bratr nebyl kněz, tak bych si tenhle skvost vůbec neužil! Kdo nemá základní znalosti, kterými se katolíci snaží úporně přesvědčit o "své" pravdě, ten by si ten film neměl vůbec pouštět, protože jinak by mu nemohl dát míň jak čtyři hvězdičky. Takhle skvěle na hlavu postavená základní církevní pravidla, to se fakt jen tak nevidí. Kéž by bylo více takových filmů!
21 Jump Street (2012)
Čekal jsem to lepší, podle kometářů zde. Za ten konec dávám nakonec 3 hvězdy. Každý si v tom najde svoje, mě to trvalo přes hodinu...
Zlí hoši (1983)
Ten film jsem viděl jednou kdysi dávno a pamatuju si na něj dodnes. Především jak byla stvárněna syrovost nápravného zařízení se vším, co tam člověk potká! Úžasné.