Recenzie (22)
Posledné preteky (2022)
Tři hvězdy za kameru. Jinak bohužel nic, nic.
Gumy - Pohřeb (2022) (epizóda)
Žhavý kandidát na koko..nu roku
Pozadí událostí - Paridův soud (2022) (epizóda)
Žhavý kandidát na blbost roku. Scénáristické i herecké peklo.
Matky (2021)
Favorit na kktinu roku. Velký favorit.
Black Widow (2021)
Kandidát na kravinu roku. Nesmyslný scénář. Zcela banální, vycucaný z prstu. Motivace postav se mění jak svatí na orloji. Co taky chtít po osudu postavy, která je při uvedení vlastního samostatného filmu už po smrti. Akční scény ve srovnání s předchozím MCU k smíchu. Těšil jsem se jak malej kluk, ale naprosté zklamání. Jedna hvězda za Davida Harboura. Je sqělej. Aspoň malinko to drží nad vodou. Druhá hvězda za kostýmy.
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizóda)
Točené na foťák nebo na co? To si děláte legraci? Jen mimochodem - je 21. století A herecké výkony? Otřes. Možná na jejich omluvu - nebylo vlastně co hrát...
Stockholmský syndróm (2020) (TV film)
První díl výborný. Hodnotil bych mezi 4-5* Ale druhý díl vše pokazil. Na konci vše propadlo ve frašku. Tři hvězdy. Slabší tři hvězdy.
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Dílensky parádně odmakané. Dějově naivní až hloupoulinké. Někdy je lepší si počkat a vše promyslet a vyladit. Naštěstí sem tam probleskne svěží závan humoru a vše se rozjasní.
Hotel Transylvánia 3: Strašidelná dovolenka (2018)
Vynikající. Naprosto parádní jízda. Doslova a do písmene. Celé kino se otřásalo smíchy od začátku až do konce - a to je jednoznačně známka kvality dětského filmu. Už dlouho jsem v kině nezažil, že by film takto bavil mrňavé osazenstvo celou stopáž.
To (2017)
Jako film - více než dobrý Jako horor - ne, bohužel nebál jsem se. Po technické stránce velmi pěkné, ale od hororu jsem čekal víc