Recenzie (324)
Small World (2021)
Polských 8MM v děsivějším podání, ale i s o dost zmatenějším scénářem. 7,5/10
Predátor: Korisť (2022)
If it bleeds, we can kill it! Solidních 7,5/10
1883 (2021) (seriál)
Jack London by měl radost, tohle byl jeho svět a to na co se koukáme viděl i on. Kdyby mohl točit filmy nebo seriály, natočil by to přesně tak, ovšem on o tom mohl jen psát. 10/10
Obi-Wan Kenobi - Časť I (2022) (epizóda)
Až na prvních deset minut shrnutého děje z druhé trilogie je to solidní nuda a k tmu tu je další dětská přechytřelá postava s dalším roztomilým robůtkem. To bych se z SW fakt už zabil...
Top Gun: Maverick (2022)
IMAX společně s Tomem servírují velké letecké porno, co fandovi, který vyrostl na prvním díle, vytáhne srdeční tep do maxima, zakutá ho do sedačky a k tomu vykouzlí nostalgicky úsměv na rtech. 8-/10
Severan (2022)
Skvělé vizuálem, chudé duchem. 5,5/10
Sanitka (2022)
Po shlédnutí filmu si nedokážu vzít na nohy boty a zavázat tkaničky....tos posral Majkle! 1/10
Banda: Ďábelské historky - Tvůj dealer (2022) (epizóda)
Definuj prču...solidní přepis standartního one-shotu ze světa Boys. Mírně mrzí že jsou mnohem lepší.
Batman (2022)
Má to parádní filmařské kvality...a mohl z toho být skvělý film kdyby se prostříhaly ty tři hodiny materiálu, přidalo více motivací, více Wayna, zlepšit akci a zalidnit Gotham aby to vypadalo, že o něco jde a že v něm nežije jen asi 50 lidí. Umouněných 7,5/10 Jo a Reevesovi někdo mohl říct, že Vránu už natočili skoro před třiceti lety.
Posledná šanca (2021)
Když se střílí a postavy drží hubu, neboť to co si říkají zní jak z Airsoft srazu, tak je to fajn. 6/10