Recenzie (324)
Tenet (2020)
Timecop 2 za větší prachy s režisérem co umí visual.
Vychováni vlky - Raised by Wolves (2020) (epizóda)
Kdo chce nakoukávat pokračování Promethea v hávu laciné scifi ať si poslouží...
Lovecraftova země - Whitey's on the Moon (2020) (epizóda)
A tím bych to po vzoru Hunters, na kterých má Peel taky ruku, ukončil a příště si velmi rozmyslím zda se na něco s jeho jménem dívat.
Ztracená kulka (2020)
Mladej Besson by měl radost. 6/10
Těžká puberta (2019)
Už vím jak to Pete Davidson dělá s babama. Prostě si s nima sedne na gauč a vemluví se jim do hlavy...se mnou mu to fungovalo, je v tom fakt dobrej. Je to něco na způsob Nezapomenutelných prázdnin, kdy vlastně hraje Rockwellův part, jen s tím rozdílem, že je blbej, hnusej, tak trochu dětinskej hajzl, ale je u toho i dost roztomilej a divák je rád, že je to taková špína u dálnice a že se hlavní hrdina nakonec rozhodne tak jak se rozhodne...i když hlavní hrdina Vám bude u prdele, stejně jako v prázdninách. 8/10
Redline (2009)
Takhle nějak musí vypadat jízda na cracku, ovšem zde toho nebudete litovat. 8/10
Skřivánci na niti (1969)
Náš milý pánbůh jestliže se chtěl světu něčím pochlubit, tedy tím že stvořil ženské tělo. Na ženském těle je pořád něco pro mužskou ruku a pro mužské oko. A přeci Irán!
Súkromné neresti (1997)
Více narcistický film o rozhlasovém moderátorovi neexistuje a je to tak dobře! 9/10
American Satan (2017)
Supr soundtrack a tím to hasne, pokud tedy nejste nadržená patnáctka s chutí se sebepoškozovat. 6/10
Happy End (1967)
Úžasný bratr zpátečník, Vladimír Menšík! 8/10