Recenzie (278)
Signál (2012)
Asi nemám podle místního hodnocení úroveň, protože já se příjemně bavila. Nevím o žádném filmu, odkud by byl nápad ukraden, takže jistou originalitou to ohodnotit mohu, herecké výkony byly minimálně slušné, vtipů já tam pár našla (kdo hledá najde). Kdyby to natočili švédi nebo norové (protože takovéhle ptákovinky oni v podstatě dělají), všichni by se tady rozplývali. Jo intelektuálové to mají těžké, jen tak něco se jím líbit nemůže.
Krutá pravda (2007)
Velmi citlivě zpracovaná smutná rodinná story ve formě roadmovie.
Láska v čase cholery (2007)
Jako knížka - vtipem a kouzlem naplňující svět - filmové zpracování není. Navíc postava Ariza se mi jevila téměř slizká.
Pavlač Ester Kočičkové (2007) (relácia)
Kočičková je výborná v čemkoliv, co podnikne.
Banánové rybičky (1999) (relácia)
Každá show jednoho dne vyprchá, ale přiznávám se bez mučení, že jsem na Banánové rybičky koukala každý týden. časem mi Pawlovská přišla čím dál divnější.
Peříčko (1997) (relácia)
Toho času to pro mne bylo poměrně zajímavé. Dnes už bych to asi nestrávila.
Interpelace (2011) (relácia)
Sedláček je můj oblíbený střízlivý, vtipný a chytrý ekonom...ale to moderování mu bohužel moc nejde.
Noc s Andělem (1999) (relácia)
"Nemám rád Pavla Anděla"
Posledný kat (2005)
Bylo moc zajímavé nakouknout do nitra jednoho milého a ve svou práci věřícího kata. Příběh uměl vygradovat, pochyby přišly. Jinak hlavní hrdina, Spall, mě zaujal už v Harry Potterovi, jeho hra očima je jedinečná :-)
Žena v čiernom (2012)
Kamera pěkná, příběh banální a duch mne nevyděsil. Radcliffovi jsem nevěřila vůbec nic, jeho výraz obličeje se za celou dobu trvání filmu nezměnil. Snad ukončení bych opravdu ocenila, tak proto 55%.