Recenzie (1 200)
Z rodu Lucemburků (1998) (seriál)
Pro mě je Z rodu Lucemburků o poznání slabší než starší bratr Z rodu Přemyslovců, přes to výbornou nenásilnou formou člověk dostane základní dějinné události do povědomí.
Sweeney Todd: Čertovský holič z Fleet Street (2007)
Krásné 4 hvězdy za protipól happy endu a hezkým krvavým scénám .
Piráti na vlnách (2009)
Pro mě velice, velice průměrný film, ač s dobrým námětem. Pirátské rádio hrající Rock, to zní dobře. Ale mohou za to snad nepříliš sympatické charaktery. Nebo děj který když se to vezme kolem a dokola je naprosto o ničem stejně jako Vodní svět. A prostě i přes srdeční blízkost tématu, film není nic pro mě. Rozhodně se na něj znovu nepodívám..
Vôňa cibule (1975)
Absence vtipu spaghetti westernů na úkor estádních cirkusáckých fórků. Pozoruhodné byly však vedlejší postavy, jako přihřátí pomocníci šerifa, co vypadají jako fašouni a podržtaška hlavního padoucha s vizáží strejdy Ády Hitlera. 50%
Tri farby: Biela (1994)
Balancuju mezi 4 a pěti.. ta trilogie je ohromná
Poslední leč (1981)
Něco tak střeleného jsem dlouho neviděl, Bolek na začátku své komediantské dráhy se mi líbil daleko více. 75%
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Co s tím? Pěkná výprava a hudba, ale film nabourává klišé věrnosti ve vztahu pro mě dnes tolik výjimečné..
Hry bez hranic (1965) (relácia)
Šumperská reprezentace rozbila všechny ;-)
Svätá hora (1973)
Zdlouhavé, průměrné, převážně nudné, místy vtipné, ojediněle k zamyšlení.
Podarok Stalinu (2008)
Sametově jemné obžaloba Staldova režimu.