Recenzie (18)
Veľká svadba (2013)
Na film sa celkom dobre pozerá, je to fakt pre nenáročného diváka. Pekné prostredie, dej plynie rýchlo, takže sa nenudíte. Zápletka a scénky predvídateľné ale to som aj viac-menej čakala. Nechápem, prečo vo všetkých amerických (pseudo) komédiách sú tie trápne sexistické vtipy. Hviezdička naviac za obsadenie.
Scény z partnerského života (2006)
Príjemný film. Nenáročný na premýšľanie a sama som bola prekvapená. že sa na to celkom dobre pozerá, aj keď dej nie je veľmi silný . Konečne nenáročný film na spríjemnenie dňa.
Nežnosť (2011)
Myslím, že tento film doslova vystihuje jeho názov - nežnosť. Príjemné a milé, francúzska romantika nikdy nesklame.
Baby na ťahu (2012)
Nejako sa mi úplne stratila pointa tohto filmu. Chýba tam príbeh, humor a celé to bolo naozaj trápne. A.Scott.....no comment. Naozaj "reálny" príbeh ,kde baby fetujú a rozoberajú pseudo vzťahy. Zlé, zlé, zlé.
Diablov advokát (1997)
Vanity, definitely my favorite sin :)) Skvely film aj ked som ho videla minimalne trikrat. Al Pacino boduje.
Nebezpečná metóda (2011)
Na tento film som sa úprimne tešila. Tematika Freud a Jung, ich métody psychoanalýzy. Nakoniec ale prišlo sklamanie. Film vôbec nezaujal, dokonca som niektoré scény preskakovala ,len aby som sa dostala k záveru a akej-takej pointe. Keira bola maximálne otravná a jej herecký výkon ma vôbec nepresvedčil, na rozdiel od Mortensena ,ktorý to asi jediný zachránil. Nemôžem povedať ,že by bol film velmi zlý,ale ani dobrý. Bolo to jednoducho ťažkopádne a mdlé.
Mrcha učiteľka (2011)
To je zatiaľ prvý film, o ktorom môžem s čistým svedomím povedať, že je to to najhoršie a najtrápnejšie ,čo som doteraz videla. Vtip...0 bodov, herecke výkony? nehrozia.
Drive (2011)
Už len kvôli tej skvelej hudbe sa film oplatí pozrieť...a možno aj dramaticky melancholickému Ryanovi :)