Obľúbené filmy (10)
Prvotný strach (1996)
Vtedy v Amerike (1984)
Krstný otec (1972)
Diablov advokát (1997)
Vanity, definitely my favorite sin :)) Skvely film aj ked som ho videla minimalne trikrat. Al Pacino boduje.
Okno naproti (2003)
Denník Bridget Jonesovej (2001)
Láska nebeská (2003)
Farebný závoj (2006)
Podozrenie (2000)
Veľká nádhera (2013)
Konečne! Po všetkých tých nových filmových "skvostoch",som si myslela,že umenie sa už úplne z kinematografie stratilo. Ta atmosféra, plynulý prechod scén, výborná hlavná postava a zvolenie hudby. Kritika plytkého života, snobizmu ale kritika elegantná, diplomatická. Nevnucuje názory ani neuráža. Sorrentino si získal moje srdce a teraz už niet cesty späť. Bravo. Ooo a tá skvostná kamera. Len sa kochať. Skutočne veľká nádhera.