Posledné recenzie (230)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
5. epizoda byla skvělá.
Ve službách CIA (2014) (seriál)
Tváří se to jako hrozně profi seriál, ale už v prvním díle bylo tolik logických chyb a kokotin, že to dál sledovat nebudu. State of Affairs jsou mnohem slabší Legends, a navíc bez Seana Beana.
Spása (2014)
Dánská kinematografie! Severská syrovost! Mnohem lepší než ten brajgl z Ameriky! Tohle většinou skandují filmoví "odborníci" tak urputně, div si z toho nestříknou do trenek. Kecy, Salvation není ničím speciální ani nijak nadprůměrný film. Ne, že by mě nebavil děj nebo herecký obsazení, jen se bohužel nejedná o žádnou slávu, která by si zasloužila hromadu čsfd hvězdiček. Film rychle uteče a za dva dny vyšumí do ztracena. Závěrečná "přestřelka" působí hrozně lacině a Evu Green jsem asi v horší roli neviděl (a pozor, to neříkám jen proto, že tu nemá nahý scény!)