Obľúbené filmy (10)
Statočné srdce (1995)
I když se filmy různých žánrů nedají srovnávat, člověk má prostě svůj film číslo jedna. Pro mě to už strašně dlouhou dobu je právě Braveheart a myslím, že ještě hodně dlouhou dobu bude. Je mi fuk, že je historicky nepřesný, že komparsisti mají hodinky, že bitevní scény nejsou dokonalé a že Skotové v té době ještě nenosili kilty. Příběh Williama Wallace je pro mě srdcovou záležitostí a to se nikdy nezmění. Alba gu bra!
V Bruggách (2008)
Film, který mi neskutečně sednul. Herci, prostředí, atmosféra, hlášky a i neobvyklá hudba. Dokonalý závěr byl pak jako třešnička na dortu. McDonaghovi se podařilo dokonale skloubit drama s komedií, i když "mám dojem, že se rovnováha trochu naklání spíše ve prospěch komedie... Like a big fat fucking retarded fucking black girl on a see-saw opposite... a dwarf." :-)
Skala (1996)
Posledný skaut (1991)
Armageddon (1998)
Ano! 18.1. 2011 (možná i o pár dní dřív, ale já si toho všiml až teď) je Armageddon konečně v červeném hodnocení, které si rozhodně zaslouží. Kdybych mohl, dám 6* jen abych to potvrdil. Nesmyslné řeči o proamerikanismu, patosu a kýči od lidí, kteří Armageddon zjevně nepochopili nebo jen chtějí být důležití mě sice stále rozesmívají, ale... Armageddon má červené hodnocení!
Posledný Mohykán (1992)
Expendables: Nezničiteľní (2010)
Největší nářez a nejhustější akce od doby, kdy Sly Rambo drtil, kouskoval a masakroval šmejdy v Barmě. Statham a Stallone jsou určitě nejdrsnější z celé grupy, ale ani zbytek se nenechá zahanbit. Skvěle zvládnutá a přehledná akce a záporáci jak mají být. Vzduchem létají nože, kulky, drsný hlášky a v neposlední řadě taky chudáci, kteří se postaví do cesty The Expendables. Nemám co dodat, 100%.