Recenzie (131)
Morčauta PuiPui (2021) (seriál)
Uletene japonske morcacie auticka v kratkych rozpravkovych epizodach. Kazda ma iba 2,5 minuty a nejake ponaucenie pre male deti, ale milujem morcata, molcars su neuveritelne roztomile a ohromne ma to bavilo. Da sa vidiet na Netflixe.
Tenet (2020)
Robko Patizón si to ukradol celé pre seba, Ludwig Göransson robí ppci soundtracky a vôbec, bola to mega zábavná, akčná, originálna jazda
Logan Lucky: Miliónová lúpež (2017)
Jedna z naj komedii poslednych rokov s hviezdnym obsadenim
Dva papežové (2019)
Jeden z najlepsich a najdojimavejsich filmov tohto roka, s najlepsimi a najpresvedcivejsimi hereckymi vykonmi. Mozno je to tym, ze som vyrastla v silno katolickej rodine, ale tento film sa ma nesmierne hlboko dotkol a dojal ma k uprimnym slzam.
Na nože (2019)
Fantasticky som sa bavila od prvej minúty po poslednú - v tomto filme funguje úplne všetko, scenár, réžia, kasting, chémia medzi postavami, hlavný hrdina... a nejdem spoilovať. Rian Johnson je kráľ a všetci by sa mu mali ospravedlniť (veď vy viete za čo).
Najdlhšia jazda (2015)
Opakovane sa dívam na tento film a tým viac sa mi páči.
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Je úplne jedno, čo si kto myslí - Návrat kráľa JE najlepší film v dejinách ľudstva. Amen.
Fake or Fortune? (2010) (seriál)
Každá jedna epizóda ma neskutočne bavila - je to ako historická detektívka skrížená s dokumentom
Tiché miesto (2018)
Emily Blunt a John Krasinsky by týmto filmom dokázali vyžmýkať emócie aj zo suchého krajca chleba.
Star Wars: Poslední Jediovia (2017)
Najlepší a najkrajší Star Wars film zo všetkých.