Obľúbené filmy (10)
Džinró (1999)
King of Thorn: Ibara no ó (2009)
Broken Blade (2010)
Koe no katači (2016)
Princezná Mononoke (1997)
Krásné nahlédnutí do japonské mytologie, animace, a příběh neskutečně poutavý a brilantní doslova mě tento snímek uchvátil a získal si stabilní pozici v mojí top10.
Vlčí děti (2012)
5 centimetrů za sekundu (2007)
Evangelium: 1.11 Monstrum (2007)
Tento film mě doslova uchvátil nejen svojí akčností a originalito příběhu, ale i nutností přemýšlet a to u mě znamená kvalitu.Má jasné místo v mojí top10.
Evangelion šin gekidžóban: Ha (2009)
Nádherné pokračování prvního dílu s epickým a strhujícím koncem. Jak v 1.11 spousta humoru a taky psychicky a akčně založených scén které člověka nenechají oddychnout a ani v klidu. U mě je to jasně v top10.
Sintel: Příběh draka (2010)
Opravdu překrásný filmeček atmosféra mě úplně pohltila i za tak kratičkou chvíli a konec byl opravdu něco co ve mě uvolnilo opravdu velký kus ledu nikdy bych neřekl že i takto kratičký film dokáže tolik říci a ještě více toho v člověku nechat opravdu Epický skvost hodný ohromného obdivu.