Posledné recenzie (6)
Paralelné svety (2012)
i když romantiku můžu, tak tento příběh mě celkem nudil :/
Ten, kto stojí v kúte (2012)
konečně teenie film, který není tuctový, ale něčím zvláštně výjimečný:)
Zabijak Joe (2011)
dobře úchylnej film :)