Recenzie (491)
Yes Man (2008)
kdybych měl tento film ohodnotit bud "ano", nebo "ne", ohodnotil bych ho "možná".
Top Gear: US Special (2007) (relácia)
sweet home alabama
Bláznivá strela 33 a 1/3: Posledný trapas (1994)
nick sekáč magor!
Top Gear (1978) (relácia)
perfektní pořad i pro jantary jako já, co autům nerozumí a nezajímaj se o ně
Fontána pre Zuzanu (1985)
chvílemi až nesnesitelná limonáda s absolutně příšernou hudbou, která ale paradoxně díky svojí naivitě a hlouposti má něco do sebe. když už nic, dává to dobrej kontrast k závěru, kterej je fakt docela depka.
Blade Runner (1982)
cyberpunk jako víno
Armageddon (1998)
ikdyž sladký lizátko vyrácháš v práskacím prášku sebevíc, bude pořád sladký jako kráva. a ikdyby v armageddonu vybouchlo v každý scéně úplně všechno, ten růžovej opar prostě nezmizí. nicméně ač je to neuvěřitelný, tak proti pearl harboru stále ještě slabý kafíčko.
Plytký hrob (1994)
mrazivý thriller, který do nekompromisního finále ženou jednoduchost, přímočarost, perfektní hudba, fascinující proměna postavy davida a hlášky metající ewan mcgregor.. velkou výhodou je to, že s postupným nábíráním na obrátkách narůstající obava z toho, jak se tvůrce vypořádá s koncem, byla nakonec zbytečná a konec je opravdu.. černočerný.. velká paráda.
Pláž (2000)
krásná facka do ksichtu všem utopistům, pseudohipikům a rádobypřírodním lidem. s daffym bych šel až do pekla
Lucky Luke: Daltonovci na slobode (1978)
dvanáct úkolů pro asterixe v podání daltonů, naprostá srdcovka. film nabitej neskutečnýma sekama od indiána koupajícího se v halucinogenní vodě a vytripovanýho muzikálovýho čísla, přes vězení bez věznů a kněze gamblera až po mentální sekvenci na rodeu.. tohle přece musí mít rád každej, dokonce i idiot!