Recenzie (3 639)
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Dokonalé vyprávění o kruté realitě života může. Muži se zhmotní sen, dosáhne úspěchu ve své kariéře, zbaví se všech negativních vibrací svého života, aby si vše ve finále podělal tím, že ten svůj sen naučí mluvit… Jeden z nejlepších CZ filmů.
Slow Horses (2022) (seriál)
No… Na seriál jsem přišel díky rozhovoru Marka Vašuta ve Všechnoparty (září 2022). To jsem ale nevěděl, že mluví o druhé řadě (která byla teprve v postprodukci). Ovocná TV si totiž hodně věří a jsou objednány rovnou 4 řady! Každopádně nejprve k té první: *** Jako celek nic moc. První polovina vyloženě nudná, pak série dostane spád a na konci padne na hubu (díky kopanců do koulí formou retardovaného scénáře (více u jednotlivých epizod). Druhá řada: **** jsem se konečně dočkal toho Vašuta (ještě že je ta holá hlava bezpečně poznat). Buď si na tempo zvykám, nebo tohle je konečně to co jsem od začátku od seriálu čekal. Tak samozřejmě, že mě jisté postavy vytáčí (Ho, Ho, Ho, Holly shit!) a závěr byl (malinko) LOL, ale určitě lepší než minule. Na hodnocení po epizodách tentokrát dlabu. Třetí řada: **** Asi nejlepší řada. I tak je plná otravných (vycpávkových) pasáží a neskutečných idiocií (uvěřitelnost nula). Lamb neskutečně perlí (a jeho nátura konečně dává smysl). Tak za rok ještě jedna řada… Čtvrtá řada: TBD
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Dovolenka (2022) (epizóda)
Filmfanouch opět vynechal léky, takže jsme se dočkali další slohové práce, glorifikace hromady králičich bobků a nečekaného šoku/zjištění, že si plete Deadpoola a Daredevila :D. No ale zpět k Sulk. Začínáme Disneho představou, jak žena které táhne na 40 randí (jako náctka, pokud někdo už od začátku přetáčí), pak se dostáváme k zcela zbytečné vycpávce s Blonskym a jeho “projektem”… no a to je vlastně vše. DD zase PRD.
Kód 355 (2022)
Diverzita v nejhorším možném provedení. Černá-bílá-žlutá-hnědá-červená, padesátka za rohem, 40kg i s postelí a přesto roznýtují na počkání kdejakého namakaného borca. Jako komedie dobrý, ale to by to muselo být vtipné (ne směšné) a s nadsázkou (ne debilní). Scénář je vyloženě otřesný. Tolik kopanců a zbytečností jsem pohromadě už dlouho neviděl.
Rod Draka - Princezna a královna (2022) (epizóda)
Cože? HOP O DESET LET!? To jako není potřeba reagovat na “strkanici na svatbě?” Tohle vyprávění příběhu je opravdu perla… nejen, že se tam polovinu seriálu nic neděje, ale ještě ani není nijak uchopena linka, hlavní postava (nebo postavy) a o co vlastně vůbec v seriálu jde. Tuna nových xichtů. Kdo je kdo je evidentně putna. Hlavně že má kdo s kým krafat o kravinách. Seriál je čistá exhib žumpa co parazituje na úspěchu svého předchůdce. Jediné pozitivum je přeobsazení protivné ropuchy. Retardovanost děje je jinak nebetyčná. Lumena si nadělá 3 pobledlé děti (když má za manžela cappuccino) a nepočítá s tím, že by si někdo všiml? (včetně toho debila co je udělal). Neskutečný.
Slow Horses - Fiasko (2022) (epizóda)
Konečně se seriál dostal do bodu, kdy děj nemá hluchá místa. Má to hlavu a patu a je to konečně “o něčem”. Co fakt nechápu, je proč to muselo trvat 5 epizod z 6ti.
Slow Horses - Návštevné hodiny (2022) (epizóda)
Ano, konečně seriál plní svou roli. Toto jsem čekal od první epizody.
Slow Horses - Nevydarená špionáž (2022) (epizóda)
No konečně se věci pohnuly a dávají smysl. První epizoda co utekla tak rychle, že jsem nezačal nudit.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Len Jen (2022) (epizóda)
3:20 (včetně “vydělili jste” a titulků) a Ona-Hulk (aka “Sulk” - divím se že se to nechytlo spíš) otevřeně do kamery prohlásí “jo bude to o svatbě a vím, že se to nehodí” = I ONI VĚDÍ, ŽE TO BUDE DÍL VO HOVNĚ! A kde je DD? Tohle je opravdu moc…
Slow Horses - Pracovný pohárik (2022) (epizóda)
Sorry, ale nefunguje to. Hrozně utahané a zbytečně plné “tanečků okolo”, kde se něco naznačuje a ve výsledku nic z toho. No a ten závěr? Jako co? Kam to děj posune?