Posledné recenzie (231)
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Najsamprv to vyzeralo celé tajomne a nádejne, no natiahlo sa to do nudnej stopáže a až na tých zopár vydarených efektov to bolo mega o ničom. Otravná superkorektnosť samozrejme nemohla chýbať a hercom som neveril ani nos medzi očami. Pre mňa len ďalšie sklamanie.
Expendables 4 (2023)
Toto sa nemalo stať. Stallone hlboko podliezol laťku, Statham otravný macho, Megan úplne zbytočná, Garcia ako záporák je na smiech, Uwais s Jaaom ako herci nuloví a ani akciu napredviedli bohvieakú. Jediný kto tam hral prirodzene bol Couture a to ani neni herec. Ten scenár ma fakt urážal a cgi tam dávali úplne zbytočne. Chcelo to byť po dlhej dobe pokračovaním, ale vo výsledku som išiel z kina jak zmoknutý potkan.
John Wick 4 (2023)
Si snad robia prdel? To neni film, ale počitačová hra, kde je viac mrtvych, než slov.