Recenzie (1 112)
Schwarzer Garten (2018)
Študentský filmík, kde forma dominuje nad obsahom. Pomerne znepokojivé.
Aquaman (2018)
Indiana Jones & Tomb Raider pod vodou.
Mladí zabijaci (2018)
Oliver Stone pre súčasných tínejdžerov. Bohužiaľ, musíte pretrpieť prvú sračkoidnú hodinu, než sa rozbehnú jatky.
Smrteľné stroje (2018)
LONDON has fallen. Prosím režiséra, aby si najprv dobre prečítal jednostránkový scenár a potom netočil takúto kockotinu!
Ve spárech ďábla (2018)
Základná premisa tu bola nedávno - Tajemství smrti slečny Neznámé, ktorý bol omnoho viac "creepy"!
Halloween (2018)
Paradoxne najotravnejšou postavou filmu bola hlavná postava - Laurie Strode.
Tajomstvo domu s hodinami (2018)
Eli Roth sa nám zbláznil, podobne ako kedysi svojho času Rodriguez s jeho Spy Kids.
Balada o Busteru Scruggsovi (2018)
Nie je to síce taký průser ako Hail, Caesar!, ale nemá to k tomu ďaleko. Poviedka s Neesonom, kriplom a slepicou, alebo posledná v dostavníku sú dokonca na hranici odpadu. Zvyšok sú ozaj priemerné záležitosti. Keby nebolo v kreditoch meno Coenovcov, tak po tom ani pes neštekne. Ak chcete vidieť ako znejú fakt BRITKÉ! dialógy z Divokého západu - pozrite si ešte raz Tarantinových The Hateful Eight.
Tabula rasa (2017) (seriál)
Psycho-horror jak lusk. Som rád, že aj mimo Netflixu sa niečo takéto urodí.
Dokonalé repliky (2018)
Keanu ako moderný Viktor Frankenstein oživuje svoju rodinu, v závere niečo z Ja, Robot. Zdalo sa mi to celé tak nejako narýchlo zlepené, ale keď si spomeniem na posledné Reevesove "herecké výstrelky", tak toto ešte celkom ušlo. Thriller čakajte až v závere, keď si pre jeho tajné genetické výtvory prídu chlebodarcovia. Popkornová jednohubka jak vyšitá.