Recenzie (1 112)
Argylle: Tajný agent (2024)
Preplácané ešte horšie než poslední Kingsmani. Scenár (zbierka nevydarených kabaretných skečov) z kategórie "varila myšička kašičku", za ktorý by sa hanbil aj študent prvého ročníka filmárčiny. No a Bryce Dallas Howard dávam ešte pár rokov, než bude vernou kópiou Melissy McCarthy.
Lovci z konce světa (2024)
Takýto dementný scenár som teda od Kórejcov fakt nečakal.
Reacher - Season 2 (2023) (séria)
Bohužial, miesto samotného Reachera tu máme ešte partičku 3 nímandov (samozrejme z rodnej línie Highlandera - nesmrteľných), ktorí akurát tak zavadzajú. Vraj "best friends forever", kopec flahbackov, ale hlavne, že o nich v S01 nebol ani prd... Toto bolo vycucané z hodne hlbokej riti! Trúfam si povedať, že za takýto scenár a akciu by sa hanbili už aj nemecké kriminálky v poobednej TV. Zatiaľ čo pri S01 si každý robil prdel z Toma Cruisa, tak teraz sa na oplátku musí Tom ujebávať do kolén, aká kokotina sa to natočila.
Zedník (2023)
To tu fakt niekto plače, že sa z Eckharta pomaly ale isto stává “hviezda” nenáročných a tupých béček/céček...?! Preboha živého, a kedy bol áčkovým hercom?! Mňa skôr zamrzí réžia Renny Harlina - tak tu sa už môžeme baviť o páde do hovien. Na jeho remake The Strangers som už radšej ani neni zvedavý...
T.I.M. (2023)
Budget filmu je prakticky nulový - pár black kafé so Starbucksu. Štáb si najal "kůl! haus a anemického herca (ktorého by ste najradšej pri najbližšej príležitosti odjebali s vývrtkou - niečo ako dospelý CHUCKY s prijebaným "HAIL HITLER BLOND" účesom bez fúzikov). Na jedno kuknutie stačilo. Kto čaká nejaké T-1000 ekšn - osrúháte - z TIMa neodpadne ani šroubek ani po údere Golf Drive Wood 7 (na to už proste neboli lováše!).
Zrodenie šampióna: Príbeh Borisa Beckera (2021) (TV film)
Je samozrejmé, že životopis "bratov" sestier Williams dostane budget jak fras - a Will Smith je u mňa po facke na Oscarov za kokota. Toto je ale európskejšie a príjemnejšie, hoci Borisa z duše nanávidím. Slušný priemer 3/5.
Fast Charlie (2023)
Po posledných nepresvedčivých flákoch Noyceho som bol právom skeptický, ale prekvapivo som dostal oldschoolový feelgood mobsters nenápadný, jemne R-kový filmík s áčkovým obsadením a klasickou premisou. Po všetkých tých fastfoodových, LGBT, BLM koninách "Made in Netflix" - ak nemáte prehnané očakávania - príjemné spestrenie.
Monarch: Odkaz monster (2023) (seriál)
Pozor! Nedajte sa zlákať názvom seriálu, ide totiž o nejakú kópiu scenára, kde sa dej odohráva v psychologickej poradni so zameraním na rodinné problémy, kde si v čakárni pozeráte časák s monster tematikou. Monštrózny FAIL! (bližšie u jednotlivých epizód)
Monarch: Odkaz monster - Popření logiky (2024) (epizóda)
"Tak mi už jedem do finále a môžná přijde i kouzelník...". Nuž kouzelník nepřijel, aby toto fiasko zachránil, zato sa nám s krížikom po funuse objavil na 5sec Kong. Úžasné!
V letu (2024)
Dať tomuto nálepku komédia chcelo teda poriadne GULE! Nie je tu totiž vtipné jediné slovo, nebodaj veta. Kevin Hart akoby bol na sedatívach, no a rolu Worthingtona radšej komentovať nebudem. Zlaté 80tkové heist filmy, kde nebol preplácaný dej a na nič sa to nehralo. Tieto súčasné rádoby-sofistikované HI-TECH lúpeže sú děs-bes.