Posledné recenzie (153)
The Ministry of Ungentlemanly Warfare (2024)
Chyběl tomu „drive“, asi sem od toho po traileru čekal moc... Not great, not terrible. Hvězda navíc za „based on true story“. :)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Na můj vkus málo slow motion záběru a příběh až moc originální... Ještě horší než první díl.
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Film si na nic nehraje, celou dobu drží tempo a hlavní dvojice si sedla. Finále proti jedničce dost komorní, zakončení vzhledem ke stavu universa ucházející. Určitě si to nezasloužilo takový „hejt“, který všude byl... Na základě toho o * víc.
Posledný denníček (4)
Christopher Lee
Rest in peace...
May the force be with you.