Posledné recenzie (493)
Šógun - Osemdielny plot (2024) (epizóda)
Geniálna atmosfera, od začiatku až do konca, ktorá tomu dáva iný lvl. Skvele prostredie, výborne zobrazenie 16teho storočia Japonska. Sanaga bol fakt badass, neuveriteľná Anna Sawai, ktorá to zahrala šialene, ako aj vyzerá. Cosmo Jarvis tiež slušný. Scenár taktiež, vďaka tým ich zvykom veľmi nepredvídateľný. Fakt ukážkové spracovanie a zatiaľ seriál roka….100
Omámení a zmatení (1993)
Mladosť, krásne baby, skvela hudba…. Alright, alright, alright….. Skvele vyobrazenie jedneho dňa/noci 70tych rokov, plnej blbnutia, užívania si weed či beers, šikany, ale aj zábavy, krásnych žien, všetkého čo k mladosti patri. Debut McConaughey, Ben Affleck, Hauser či Mila Jovovich. Sranda, že Matthew už od počiatku mal svoj štýl, ktorý rokmi len cibril. Krásna oddychovka…..85%
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Film síce ma neuveriteľných 47r, ale to čaro, mystika mu ostáva stále. Samozrejme vizuálne efekty už dosť cítiť, ale scenár a samotný feeling sú fakt skvele. Výborne postupne odhaľovanie príbehu, slušný Dreyfuss, aj bočná “vedecká” linka. Stále sa to veľmi dobre pozerá, finále opat čisto spielbergove fantasy so silným napätím aj teraz, atmofera počas celého filmu nadčasová. Na tu dobu fenomén….. 90%
Posledný denníček (8)
Into the Wild
Krasne smutny pribeh.