Posledné recenzie (494)
Tvorca (2023)
Veľmi zaujímavo poňaté sci fi. Samotný svet veľmi zaujímavý skrz to aký to s AI môže vyzerať , skvelý vizuál, skvela hudba. John Washington tiež pozerateľny, slušní supp herci. Jediný problém je scenár, kde už od prvej tretiny človek vie, kde to môže skončiť. A aj skončí…. Škoda. Mohlo to byt sci-fi roka, tak to je ľahký nadpriemer so slušnou akciu. Ale mne to aj tak dosť páčilo mimo scenár…….80%
Šógun - Osemdielny plot (2024) (epizóda)
Geniálna atmosfera, od začiatku až do konca, ktorá tomu dáva iný lvl. Skvele prostredie, výborne zobrazenie 16teho storočia Japonska. Sanaga bol fakt badass, neuveriteľná Anna Sawai, ktorá to zahrala šialene, ako aj vyzerá. Cosmo Jarvis tiež slušný. Scenár taktiež, vďaka tým ich zvykom veľmi nepredvídateľný. Fakt ukážkové spracovanie a zatiaľ seriál roka….100
Omámení a zmatení (1993)
Mladosť, krásne baby, skvela hudba…. Alright, alright, alright….. Skvele vyobrazenie jedneho dňa/noci 70tych rokov, plnej blbnutia, užívania si weed či beers, šikany, ale aj zábavy, krásnych žien, všetkého čo k mladosti patri. Debut McConaughey, Ben Affleck, Hauser či Mila Jovovich. Sranda, že Matthew už od počiatku mal svoj štýl, ktorý rokmi len cibril. Krásna oddychovka…..85%
Posledný denníček (8)
Into the Wild
Krasne smutny pribeh.