Recenzie (197)
Physical: Sto statečných (2023) (relácia)
Keby dali komplexnejšie súťaže a nepoužívali tie otravné strihy, kde každú scénu ukážu aj päťkrát , dalo sa to dotiahnuť do dokonalosti.
Babylon (2022)
Ukradnúť si trojhodinový film, v ktorom hrá Brad Pitt, celý pre seba? Well done Margot.
Gladbeck: Únos rukojmích (2022)
Zaujímavý príbeh o ktorom som nevedel. Škoda toho spracovania.
Ťin ťi ťiou jüan (2020)
Pokiaľ Vás tu neosloví CGI, tak to nemá význam pozerať ďalej, pretože tu nič iné nie je. Ja som vydržal 35 minút.
Jeden z nás lže (2021) (seriál)
Nepodarený mix 13rw a španielskej elity.
Hranica - Episode 1 (2022) (epizóda)
To je neskutočné čo predvádza slovenská produkcia.
Reacher (2022) (seriál)
Nie je to ďalšie Banshee, ale... Vlastne žiadne ale. Prvé dve a posledné dve časti sú dobré, zvyšok je vata. Umelo natiahnuté epizódy vyplnené akčnými scénami na niekoho určite urobia dojem. Na mňa nie. Edit po druhej sérii: To čo mi v prvej chýbalo je tu dvojnásobne. Lepšie a zaujímavejšie postavy, plynulejší a zaujímavejší dej. Nadpriemer.
Najhorší človek na svete (2021)
Ten, kto to nazval komédiou má veľmi zaujímavý zmysel pre humor. Ja by som potreboval k jednotlivým scénam dopísať poznámku ,,vtipné", aby som vedel kedy sa mám zasmiať. Každopádne skvele to balancuje na hrane drámy a romantiky. Nijak špeciálne ma to však neohúrilo, je to napísané skôr pre filmových fajnšmekrov a tak trochu aj pre akadémiu.
Corpus Christi (2019)
Film nie je zlý, ale nudil som sa. Nedopozeral som ho ani na dvakrát. BTW to si vážne nikto nepotreboval overiť identitu ani nič podobné ?