Recenzie (1 402)
Czech Made Man (2011)
Nebýt Budaře, tak to asi neprojde přes 2 hvězdy, ale díky němu a i tomu, že to docela trefně vystihuje, z čeho se tady skládá "vyšší třída", tak hodnotím docela vysoko.
Muži v čiernom 3 (2012)
Až na občasné vtípky a zajímavé odkazy obyčejná americká píčovina se zaměřením na výdělek.
Medzi vlkmi (2011)
Jediné vzrůšo přicházelo jedině ve chvíli, kdy si nějaký vlk rozhodl pochutnat na dalším pitomečkovi. Mezitím úmorné čekání doprovázené testosteronovými průpovídkami nebo řečmi o víře a to mi nestačilo.
Pád (2006)
Po počátečním uchvácení vizuálem přichází chvíle, kdy člověk hledá nějaký děj a ten je dost chatrný. Chápu to, protože režisér si mění příběh dle libosti a asi tak to musí být. Ale po spáchané sebevraždě to už začíná s tím fantazírováním přehánět a z filmu se stává hotový galymatyáš. Ale i tak ve mně film nechal díky výtvarné stránce a hudbě lehce nadprůměrný dojem - 70 %
Šmejdi (2013)
Už jen proto, že po natočení filmu a následné kampani ukončila firma Beck účinkování na našem trhu si tenhle film zaslouží nejvyšší ocenění. proč taky někdo nenatočí film ze sněmovny a ze senátu?
Tango (1993)
První polovinu se nestačí člověk přestat smát nad neskutečnými hláškami a stále přemýšlí, co ty ženské režisérovi udělaly, že se do nich takhle naváží. Ve druhé půlce to nějak přechází do stereotypu a stává se z toho taková průměrná francouzská komedie. Ústřední trojice je výborná celou dobu, ale celkový dojem z filmu byl díky té druhé půlce lehce nad 60 %
Nebezpečné známosti (2012)
Nejméně povedená adaptace známého příběhu. Číňané vsadili na retro styl Šanghaje 30. let minulého století v kruzích čínské smetánky a co se jim povedlo, byla výprava. Kostýmy i interiéry jsou krásné, do toho spousta pohledných Číňanů a Číňanek v čele se stále krásnou Ziyi Zhang, ale příběh vůbec nechytí za srdce. Možná je to tím, že jsou zvyklí na jiný styl vyprávění a evropská předloha není úplně to pravé. Anebo prostě režisér selhal. Nevím.
Na mol (2012)
Hrozná nuda. Dle mého nereálný náhled na život alkoholika. A ostatní lidé kolem hlavní hrdinky jsou všichni takoví chápaví...
Evelyn (2012)
Takových filmů, které chtějí upozornit na obchod s bílým masem už se natočilo dost s různou kvalitou. Tenhle bohužel spadá do kategorie těch podprůměrných. Samotné téma už šokovat nemůže a záleží na tom, jak to je zpracované a zde skoro všechny postavy jednají hrozně schematicky a nepravděpodobně. Možná hlavní hrdinka ještě zaslouží trochu uznání, ale jinak to byla bída a běs.
Amigos... (2011)
Milé dílko, s dobrým nápadem a situacemi, které vyvolávají smích, ale trochu překomplikované a tím pádem neuvěřitelné. Film, u kterého se nudit nebudete, pousmějete se a zítra nebudete vědět, o čem že to byl.