Recenzie (14)
Čas (2021)
Nápad dobrej, jen to občas úplně nedává smysl a ne všechno je do detailu dotaženo. 65%
Hry o život: Balada o hadoch a vtáčatkách (2023)
Rozhodně lepší, než předposlední díl hunger games, 70 %.
Bastardi: Reparát (2023)
50 % za nostalgii.
Zatmenie (2023)
Přesně ten typ filmu, kdy rozhodne posledních 20 minut. Bohužel tady konec dobrej rozhodně nebyl. 55 %
Všetko, všade, naraz (2022)
Čekal jsem víc, ale akční scény potěšily. 70%
Thor: Láska a hrom (2022)
Slabší, ale koukatelnější, než Doctor Strange 2. 70%
Korisť (2019)
Oku líbivý, ale nelogický + slabej konec.
Dokonalý únik (2009)
Krásná příroda a zajímavý vývoj. Konec trochu divočejší a nucenější, ale jinak to jako celek docela fungovalo až na pár detailů. 70 %
Siedmy syn (2014)
Tak jsem se na tento film těšil a opět byly ty nejlepší sekvence zachyceny v traileru, dokonce se mi i zdálo, že ve filmu nebyla ani snad polovina toho, co jsem z ukázek očekával. Místo tradičního vyprávění příběhu, aby jsme alespoň měli nastíněno, o čem zhruba film je, jsme opět vhozeni do studny, z které se nevyškrábeme, ani kdybychom byli osmdesátýtřetí pravnuk. Veliké zklamání, jedna hvězdička za semtam dobré efekty a druhá kvůli trailerům, které mě aspoň chvíli držely v naději.
Tom Yum Goong 2 (2013)
Jedničku to určitě nepřekoná, ale choreografie je díky Tony Jaa opět vysoce kvalitní, škoda jen těch viditelně digitálních triků. Za mě hodně silný 3 hvězdičky!