Recenzie (16)
Rolling Stones (2008) (koncert)
skvely zaciatok len skoda ze vsuvky s martym nepouzily viacej.
Stážisti (2013)
Bohuzial som videla tuto komediu uz v preklade takze si myslim, ze to trochu ublizilo. Aj napriek tomu ide o komediu s trefnymi pointami a az na niektore klise, pozeratelne a musim povedat, ze som sa viackrat zasmiala nahlas a v podstate som si to dost uzila :) Jednoduchy namet zasadeny do dnesnej uponahlanej elektronickej doby s niektorymi velmi vtipnymi az bizardnymi scenami. ktore naozaj clovek neocakava splna ulohu rozosmiat. A to by komedia urcite mala robit :)
Marina Abramovic: The Artist Is Present (2012)
super spracovany zivotopisny dokument o mozno najvyraznejsej predstavitelke v performance art. pribeh je tvrdy, surovy....a divak si uzije vela zaberov bez priklasovania. skvele natocene a prave surove zabery dodavaju na autentickosti. hudba v niektorych momentoch az moc zamerana na dostanie emocie z divaka ale to v danych momentoch nie je uplne na skodu.
Re:Generation (2011)
divak je vtiahnuty priamo do procesu vzniku jednotlivych trackov, ziadne dlhe pauzy.skvely namet, super strih...
Návrat Temného rytiera (2012)
Skvela kamera, hudba, efekty a naozaj velkolepe spracovanie celeho filmu pre kinoveho divaka. A potom pride ku konverzaciam medzi postavami, ktore sa nas snazia vtiahnut do nejakeho hlavolamu kde vsetko so vsetkym suvisi a mozno aj nie. Je to unavne ale clovek zotrva a caka co pride. po 2voch hodinach zacina prudka patetickost a vysvetlovanie kazdeho konania postavy, co je naozaj tazke prekusnut, ked je clovek zvyknuty u komiksovych postav, ze castokrat konaju pudovo a kruto. V kazdom pripade najvacsim sklamanim pre mna bola catwoman ale po michelle to uz tazko niekto dohoni. Asi sa neda uspokojit vsetkych.
Odnikiaľ niekam (2010)
Veľmi dlhé scény. Áno všetci rozumieme o čo ide v tomto filme ale aspoň sa snažím ten film nejako doplniť vizuálnymi scénami keď už je to taká nuda. Pre mňa strata času a už o mesiac si tento film nebudem pamätať.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Prvá séria určite patrí u mňa k tým najlepším. Ostatné sú stále viac a viac prekomplikované. Zároveň sa vytrácajú aj vtipné momenty a seriál je stále viac a viac pochmúrnejší. Neobvyklý námet a obsadenie postáv a neustále zvraty.
Pozemšťan (2007)
Jeden z filmov, ktorý dokazuje, že nemusí byť veľký rozpočet na film ak má byť zaujímavý. Celý scenár založený na hypotéze a konverzácii 7mich ľudoch v jednej miestnosti nič nepotvrdzuje ani nevyvracia. Mám rada filmy, ktoré sú natočené týmto štýlom. Ide o jednoduchý námet, ktorý bol v rámci rozpočtu skvele prevedený.
Deväť životov (2004)
Béčkový film, ktorý bohužial nebol zachránený ani Wesley Snipesom. Tvorcovia sa snažili urobiť scény nezrozumiteľné a to sa im podarilo, Zápletka bola zaujímavá prvých 5 minút ale diváka to rýchlo omrzí. Až do konca som dúfala, že sa kvalita filmu zlepší ale nestalo sa.
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Je ťažké natrafiť na dobrú komédiu ale Hitch do tejto kategórie u mňa spadol. Dobre som sa zabavila i keď som mala na začiatku predsudky. Jednoduchá zápletka, romantika, nenásilné vtipy.