Recenzie (21)
Návrat Sommersbyho (1993)
Skvělý romantický film! To rozhodování Laurel nezávidím. Manžel byl všivák, učitel Horace Townsend o nic moc lepší. Ji ale miloval a pro rodinnou čest zemřel. Takže napravený hříšník. Nejsem plačka, ale tuhle romanci mohu ;).
Pretty Woman (1990)
Jedna z nejlepších pohádek pro dospělé 😊
Avatar: Cesta vody (2022)
Bohužel, jak je časté, dvojka nedosahuje kvalit jedničky. Zápletka je již trochu vyčpělá, neb stejná jako u 1, jen ve vodě. Otevřený závěr ukazuje na pokračování, které už asi neuvidím. Lépe napsaný komentář, přesně vystihující moje pocity, od Mattyho. Za mě 75 %
Trojuholník smútku (2022)
Spousta lidí docela nadšená, za mě nic moc. Průměr.
Šofér slečny Daisy (1989)
Příjemná, pohodová záležitost o přátelství lidí z různých vrstev a různých vyznání. Kéž bychom toho dnes byli schopni. Závěr smutný, ze života. Nikdo tak skočit nechce, ale většina skončí. Skvělí herci 👍🏻😊
Krakonošovo tajomstvo (2022) (TV film)
Po dlouhé době celkem povedená pohádka :-)
Betlehemské svetlo (2022)
Pár vtipných situací/dialogů, ale žádný trhák. Zbytečně dlouhé, ale ne úplně špatné. Průměrná televizní podívaná, která neurazí, ani nenadchne, přitom zkrátí zimní večer ;)
WandaVision (2021) (seriál)
Začátek série dost děs, 1. - 3. díl. "Nuda v Brně", až na okamžiky mimo Wandino městečko. Od 4. dílu se to dá. Pár dobrých okamžiků, zejména poslední díly s čarodějkou Agathou. Pevně věřím, že poslední film s doktorem Strangem bude lepší 😊
Duna (2021)
Skvěle zpracováno. Když film skončil byla jsem zklamaná a doufám v pokračování. Doporučuji 👍🏻
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Super seriál 😊 Násilí dost, ale ne bezúčelně. Hlavní hrdina sice nebyl můj nej, ale pochopitelný/uvěřitelný. Nejzápornější ženská postava se na závěr vzepjala k zajímavému výkonu. Celkově doporučuji, opravdu stojí za vidění 👍🏻