Obľúbení skladatelia (10)
myslim ze k nemu neni potreba nic moc psat....Gladiator, Skala, Pirati z Karibiku, Lvi kral, Madagaskar, Temny rytir, Man of Steel, Rush atd. atd atd......................... :)
spoluprace se S. Spielbergem a klasika jako Celisti, Jursky park, Schindler a samozrejme Lucasovy Star Wars
znam ho hlavne ze Star Treku (nejlepsi motivy v dilech 1, 5 a 9), dale Rambo, Alien, Total Recall.....uzasny
James Horner
Najlepšie filmy:
Votrelec 2 (1986)
Čistá duša (2001)
Statočné srdce (1995)
Temny rytir, Volny pad, Shymalanovy filmy..................................
Harry Gregson-Williams
Najlepšie filmy:
Shrek (2001)
Skala (1996)
Verejný nepriateľ (1998)
Danny Elfman
Najlepšie filmy:
Dobrý Will Hunting (1997)
Veľká ryba (2003)
Nožnicovoruký Edward (1990)
i kdyby udelal jen Tenkrat na Zapade, stacilo by to
Alan Silvestri
Najlepšie filmy:
Forrest Gump (1994)
Návrat do budúcnosti (1985)
Predátor (1987)
Marco Beltrami
Najlepšie filmy:
Le Mans '66 (2019)
Logan: Wolverine (2017)
Verejný nepriateľ č. 1: Epilóg (2008)