Recenzie (22)
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Nedodíváno, nejsu žádnej nadšenej sedlák aby mě bavilo sledovat sekání obilí ve slow motion
Šógun (2024) (seriál)
Pro Mariko bych bez váhání spáchal seppuku. Čekal jsem ve finále trochu víc akce ale i tak 5/5.
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (séria)
Když si uvědomím, že takto dnešní svět opravdu vypadá, je mi na blití. Dodívam to jen protože mě předchozí 3 série bavily, ale je to těžký, hodně těžký..
Jeden život (2023)
Hrozně silnej příběh, na konci i slza ukápla a ten soundtrack? To je prostě pecka
Temný prípad - Season 1 (2014) (séria)
"Well, once there was only dark. If you ask me, the light's winning."
Kukučka (2023)
*NEW FEAR UNLOCKED
Ted Lasso (2020) (seriál)
Roy Keeent, Roy Keeent, he's here, he's there, he's every-fucking-where !
Rýchlo a zbesilo 10 (2023)
??? 😂😂😂
Všetko, všade, naraz (2022)
Divnejsi nez tento film je už snad jen to, že získal oscara.. Nechápu
Star Wars: Klonové války - Shattered (2020) (epizóda)
Husí kůže a slza v oku.