Recenzie (208)
Všichni dobří rodáci (1968)
dobry film, ale celkom tazky
Pravdivá romanca (1993)
Zamiloval som sa a preto som sa zamiloval do tohto filmu, strašne sa mi páči. A z hudby ma doslova odjebalo.
Hrana - 4 filmy o Marekovi Brezovskom (2014)
Dokument má bavila len 1. a posledná časť, rockstars zomrú skoro a ostanú tu navždy. H zobral pár výnimočných ľudí a veľa ktorí sa nimi nestihli stať.
Hra (1997)
Pre mňa top film, veľa zvratov.
Testament (2007)
Srbi vedia ako žiť, nič viac.
Kult hákového kríža (1998)
Nackom jebe. Podobného poznám, tento film je preňho bibliou. Ale myslím, že už je V pohode tak ako ten nacek na konci (nie ten mŕtvy)
Stratené dievča (2014)
Tá žena je horor. Ale film je top.
Útek do divočiny (2007)
Mám chuť odísť do prírody A len cestovať A užívať si voľnosť tak ako Christoper. Veľmi inšpiratívny A nádherný film. Raz takto pôjdem aj ja, SĽUBUJEM SI TO, ale vrátim sa snáď späť.
Mesto bohov (2002)
Veľmi pútavý príbeh aj zvolený spôsob rozprávania príbehu, život tu je úplne iný. Brilantný snímok.
Purpurové rieky (2000)
Wow. Napätie z vyšetrovania a nezvyčajné no zaujímavé prostredie A konečné spojenie dvoch dejovych línií robia Z tohto filmu podarený film. Jediná nevýhoda bola trošku rýchly koniec tak som to všetko nepobral. 90%