Recenzie (208)
Niet čo stratiť (1997)
Fajn filmík z 90tych. Tak na 3-4*
Nezabudnuteľné prázdniny (2013)
Letný film jak lusk, dobré..
Nadoraz (2010)
Klasika.. Zach uplna pecka, 100% zlepsuje den.
Sedem (1995)
Plný počet. Jedno z naj krimi diel.
Liga nepotřebných (2013) (amatérsky film)
Sorry toto fakt ne
Klub bitkárov (1999)
Na 1999 som nečakal také skvelé filmové spracovanie a kameru, súboje fajn a tyler durden aka poseidon Vltavy top
Poliš z obchoďáku (2009)
heh, fajnovy herec, ale moc nerealne celkove veci vo filme znizuju hodnotenie na 50%
Kajínek (2010)
radšej mám viac záhadné a trochu strašidelné kriminálky
Kandidát (2013)
Zatial naj slovensky film, teda z tych novych filmov. Cakal som ale vacsiu komediu od Kubovcika, ale aj tak ma to vpodstate bavilo.
Komorník (2013)
Dobřej film