Recenzie (133)
Vražedné spolčení (2014)
Hvězda pouze za to, že si matka podřezala žíly podélně.
Kráľovstvo surikát (2005) (seriál)
Krásný dokument o surikatách, nicméně téměř každý díl má celkem kruté zakončení :-)
Malý princ (2015)
Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších knih, která je plná krásných myšlenek. Ve filmu jich však bohužel moc není, a závěr velice zklamal. Osobně bych uvítala film, který by se více podobal knižní předloze. Nicméně i tak 3,5 hvězdičky za krásnou animaci, příjemnou hudbu a pár moudrých poselství od Exupéryho.
Dánske dievča (2015)
Kouzelná Alicia Vikander! Skvělé herecké výkony, silný příběh a žádný kýčovitý happy end. I když na vzhled Eddieho Redmayna je nutno přivyknout.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
3,5 Za ten nesmysl s koněm, co spadne na strom, a za Willa Poultera, který mi kazil film už svou pouhou přítomností. Scénář taky zrovna neoslnil, ale na druhou stranu klobouk dolů před kamerou a mrznoucími herci.
Na návšteve (2015)
Shit doesn´t taste like chicken! Herci vážně sympaťáci, ale do hororu to má daleko. Hrůzu nahánějící byly akorát snímky při závěrečných titulkách.
Mapy ku hviezdam (2014)
Film plný ošklivých lidí. Čemu se taky divit, když oškliví sourozenci mají ošklivé /a značně narušené/ děti.
Chalan na hranie (2009)
Hvězda navíc pro žábu při závěrečných titulcích.
Láva (2015)
Skončit to smutně, tak je to dokonalé :-)
Veľké šialenstvo v malom hoteli (1999)
Podle mého názoru značně nedoceněný snímek, vždyť to byla pořádná dávka skvělého britského humoru.