Recenzie (40)
The Day the Sun Danced: The True Story of Fatima (1988)
Moc hezky zpracovaný animák o zjevení ve Fatimě pro děti
Adventní kalendář (2018)
Film je přímo stvořený pro vánoční pohodu :-)
Najlepší dar pod stromček (2015) (TV film)
Mně se to libilo, skvělá předvánoční atmosféra, pěkné koledy, jedině tam neseděla matka hlavního hrdiny, chtěla vypadat mladší, než vlastní dcera. Ale na vánoční pohodičku super, však nemusí být pořád někde drama, ne? :-)
Il Boemo (2022)
Za mě tedy ne. Kdyby nebylo Myslivečkovy hudby, je film naprosto o ničem, zcela doslovně nechutné scény, které chtějí šokovat, či znechutit? Zbytečně přehnaná stopáž.
Všechny malé zázraky (2020)
Mohl by to být průměrný film, ale nebyl. Melancholická romantika s přesahem o zákoutích lidské duše.
Sonny Boy (2011)
skvělé, prostě skvělé
Medzi riadkami (2007)
skvělý film z prostředí amerických středních škol a jejich problémů, které se snaží překonat čtením a psaním si deníku.
Prenasledovaný (2011)
tak to nebylo nic pro mě... příště raději ne ...
Zranitelná srdce (2022)
jsou i horší, pro volný easy večer - je to dobrý :-)
Tanec v srdci (2020)
ale tak bylo to koukatelné, pro nenáročného diváka, po náročném dni, téměř ideál :-)