Recenzie (388)
Traja veteráni (1983)
Svěrák je génius! Naprosto dokonalá pohádka pro dospělé. Chvilku tě milujou, chvilku kamenujou... Asi tak no.
Zahradníci - Epizoda 1 (2021) (epizóda)
Divný. Vážně hodně divný...
Ako to bolo ďalej... - Hello It's Me (2021) (epizóda)
Ještě horší, než jsme doufali... Snaha o dosažení absolutní korektnosti z toho čiší na dálku. Bizarní postavy, bizarní dialogy, normální se nazývá old school. Pan božský z toho včas vyvázl...
Klan Gucci (2021)
Asi to není úplně objektivní hodnocení, ale obsaďte mé oblíbené herce do filmu o módě, který má navíc skvělý soundtrack, a máte moji pozornost.
Hon na vrahy (2021) (seriál)
Hodně velké zklamání... Krátká stopáž formátu vůbec nesvědčí. Nedozvíte se a vlastně ani neuvidíte nic než nabubřelé detektivy, kteří podělali, co mohli, a tak se půl hodiny obhajují a vytáčí.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Hodně dobrá korejská úchylárna, ale poslední díl to hrozně shodil. Škoda.
Špindl 2 (2019)
Myslela jsem si, že se někdo poučí z prvního dílu a druhý bude o něco lepší. Nebo aspoň stejný. Ale je ještě o horší. O hodně horší.
Festival pána Rifkina (2020)
Čtvrtá hvězda za odkaz na Sedmou pečeť, jinak velmi příjemný a mile civilní film.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Dokonalé obsazení.
Too Hot to Handle (2020) (relácia)
S01: A já si myslela, že mám smůlu na chlapy... Kluci, já se vám všem omlouvám. Jinak toto je definice guilty pleasure. Akorát pozor, aby vám u toho nebezpečně nekleslo IQ... /// S02: Kam na ty blbce pořád chodí? /// S03: Došli hezcí blbci, tak si dáme deset exotů po všech stránkách.