Recenzie (233)
Kocka (1997)
Originální nápad, dobrá výprava, slušný casting, děj filmu je svižný, momenty překvapení jsou zde též zastoupeny, velmi slušný horor ...
Kruh 2 (2005)
Trochu slabší pokračování ... nelogické věci přibývají, děj trochu pokulhává a skoro se opakuje ... Naomi se tedy vydává na druhou štaci boje s moji "oblíbenou" hrdinkou Samarou :) ... jen ta scéna v koupelně :( to bylo už moc, do tohoto filmu se to rozhodně nehodilo a bohužel to kazí i celkový dojem ... oproti jedničce je tu slabší atmosféra a už to ve mě nezanechalo takový tísnivý pocit ... slabší průměr ...
Kruh (2002)
Poprvé jsem tento film viděl v noci, sám v baráku a ještě mi rupla žárovka na chodbě ... zanechal ve mě velmi tísnivý pocit ... horor skutečně vzatý na slovo ... atmosféra se buduje od začátku do konce ... děj má smysl a logiku ... sympatická hlavní představitelka ... tento film překonal originál ... velmi rád si ho občas pustím ...
Dom v ružiach (2002) (seriál)
Zlatý střed ... Kingovy zfilmované knihy jsou buď a nebo ... a tento film se pohybuje na tenké linii středu ... občas nějaká nelogická pitomost, občas nesympatický herec, ale celkově dobrá podívaná ...
Vec (2011)
Když odmyslím, že film Věc vznikl v roce 1982, tak je tento film slabší průměr ... nic nového nám nepřinesl, nic nového nám neukázal a bohužel atmosféra stísněného hororu tu skutečně není ... a když to vezmu z pohledu, že se jedná o prequel: tak jsem nepochopil vznik tohoto filmu ... proč ? na co ? ... nic nového nám to nepřineslo, děj se prakticky opakuje jen s jinými herci (nic moc, casting měl asi dovolenou), ale ta atmosféra :( ta tu prostě není a nemohu to prakticky považovat za horor ...
Hmla (1980)
Ano, ano, ano ... horor jak má být ... napětí, atmosféra, děj i příběh, to vše tento film má :) a klidně přihmouřím oči nad pár nelogickými věcmi, ale co nikdo není dokonalý :) ... vynikající Jamie Lee a její matka Janet Leight, kombinace, která se v budoucnu znovu potká v jednom filmu ...
Mesto prekliatych (1995)
Ani nevím co si mám myslet o tomto filmu ... příběh je dobrý, ale potenciál na kvalitní horor nebyl využit ... mírně podprůměrný film, který jsem viděl dvakrát a potřetí nemám zájem ... Carpenter má rozhodně na to, aby natočil o sto procent lepší film (v minulosti to již dokázal) ...
Oni žijú! (1988)
Nápad dobrý, provedení filmu na úrovni Béčka ... nesympatičtí herci, napětí žádné, a mírné nelogičnosti v příběhu ... film nenadchne, ale na druhou stránku zase neurazí, viděl jsem dvakrát a to stačí! ...
Duchovia Marsu (2001)
Béčko jak vyšité, ale proč ne ? minimální příběh tu je, akce a trocha napětí se tu občas taky objeví ... jednoduchý film, který neurazí, ale ani nepotěší ...
Smrtonosný výlet 2 (2009)
Jako že jednička je podprůměrný film, ale toto je totální odpad ... příběh nula, akce, napětí to mělo zrovna dovolenou a zase ten pitomej zástupce šerifa ... ztráta času :( ...