Obľúbené filmy (10)
2001: Vesmírna odysea (1968)
Nejmíň 2001 hvězdiček!
Cesta do fantázie (2001)
Pastva pro oči i duši!
Okno do dvora (1954)
Čirá radost z filmařiny (ve smyslu jak tvůrčím, tak konzumním) a "koukání" obecně!
Sedem samurajov (1954)
Lahůdka!
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Filmová kremrole!
Africká Kráľovná (1951)
Rozkoš!
Akira (1988)
O patro výš (1923)
Ježko v hmle (1975)
Průzračná esence mrazivého podzimu, hřejivé něhy i nadčasového kouzla animovaného filmu ~ Miluju tenhle malý velký film!
King Kong (1933)
Esence filmového kouzla!!!