Recenzie (345)
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Seriál bezmála na lékařský předpis (v mnohém prvoplánový a nevěrohodný - viz nezáměrně srandovní "umělecký" svět a vůbec situace kolem Filipových rodičů - v tom podstatném ale neselhávající a křísící naději) proti čemukoli od trudnomyslnosti až po tumorosaura.
Lovecká sezóna (2006)
Avatar light.
Star Trek VIII: Prvý kontakt (1996)
Objektivně nicméně jednu z hvězd připínám výsostnému Mistru Goldsmithovi *
Sněžné bratrstvo (2023)
Celovečerní pieta.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Pravděpodobně trochu nadhodnocuji, ovšem po všem tom hejtu okolo jsem čekal mnohem méně.
Mastičkář (2023)
Snad až příliš chirurgicky čisťounká, ovšem sebevědomě po strop vyšroubovaná, mýdlově těžkotonážní nálož emocí!
Ninja korytnačky: Mutantský chaos (2023)
Vizuálně pecka, příběhově jsou ale tyhle želvy trestuhodně krotké.
Svobodné děti (2022)
Téma za pětihvězdí, podnětů bezesporu nemálo a díky za ně, ovšem dokumentární zpracování - totiž kýžené sestříhání sdělení - mi navzdory docela úctyhodné stopáži připadalo vlastně poměrně nesoustředěné, rozskákané a proti všemu zjevně osobnímu vkladu až odtažité... Snaha to vše líbivě pospojovat je možná odpovědí na můj jediný skutečně kritický dotaz, přesto - proč prosím ten nonstop vlezlý hudební podkres i všude tam, kde slovům a zkušenostem spíše ubírá na váze a smyslu, než že by je umocňoval?!
Gran Turismo (2023)
Čiré nadšenectví ~ Jen si tu poznačím: synovi tohle před osmnáctinama raději nepouštět!
Noční jízda (2013)
Umocněno shlédnutím v autě ~