Obľúbené filmy (9)
Notting Hill (1999)
Vôňa ženy (1992)
Dobrý Will Hunting (1997)
Forrest Gump (1994)
Drž hubu! (2003)
Číslo 5 žije (1986)
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Liečiteľ (2013)
Justice League (2017)
Naprosto nejlepší film! Mnohem lepší než Wonder woman, nebo než Man of steel a kterýkoli z filmů o jednotlivých hrdinech. Nebyla to jen spektakulární podívaná plná efektů, ale také tam bylo několik výborných vtipů. Po vizuální stránce naprosto dokonalá podívaná, kterou jsem si užil opravdu na 100%. Jděte na to do IMAXu. :)