Recenzie (637)
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Z DiCapria mi spadla čelist a trvalo mi dost dlouho než jsem si ji nahodil.Jak rozhodně nejsem jeho fanoušek,musím uznat,že právě on byl třešničkou na už tak skvělém dortu.Vynikající film s nádherným příběhem.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Prušinovský nezklamal! Vypadá to velmi zábavně, snad si to udrží laťku.
Ďábelské líbánky (1970)
Zasmál jsem se asi tak dvakrát,což je vzhledem k obsazení trochu málo.
Dáma a Král - Dáma a kyvadlo (2022) (epizóda)
Seriál mě bavil, i když mi vadilo potlačení Hádka do vedlejší role. Ale ty poslední dva díly byly plné nelogičností až nesmyslů. Škoda.
Dáma a Král - Návrat Krále (2017) (epizóda)
Překvapení.
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
Karel se musí v hrobě obracet!
Denník slabocha (2010)
Dostala se mi do ruky knížka a přestože je určena jiné věkové kategorii,tak mě opravdu pobavila,stejně jako ty ostatní.Film byl ale pro mě zklamáním,ani nevím proč.Mimochodem,přečíst knížku plnou kresbiček mi zabralo jen o málo víc času než shlédnout film.
Denník slabocha 2 (2011)
O poznání lepší a o trochu méně nechutnější než jednička.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Modré tiene (2016) (seriál)
Určitě lepší, než Exorcista, ale pořád to nebylo ono. Nevím, co mi vadilo nejvíc, ale prostě to nebylo ono.
Detektívi od Najsvätejšej Trojice: Päť mŕtvych psov (2016) (seriál)
Ze všech tří sérií mě tahle v prvním díle zaujala nejvíc. Uvidíme, co z toho vyleze........Jak se mi první dvě série nelíbily, tak tahle se fakt povedla.