Recenzie (637)
Osada - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Vypadá to, že druhá série bude postavená na konfliktech. A to není dobře
Pod hladinou - Pod hladinou (2023) (epizóda)
Ale jo, proč ne...konečně něco, kde se nevyskutují pouze arogantní, protivné a nesympatické postavy.
Oktopus - Stratený prípad (2023) (epizóda)
Co je to za módu, že v seriálech musí být všechny postavy nesympatické? Že Krobot se dalo čekat, ale proč Šoposká hraje tak nepříjemnou slepici? Kde tvůrci čerpají inspiraci pro tyhle postavy?
Zilionári (2016)
Pitomost!
Pánsky klub (2022)
Co je to za módu, že v každém filmu musí někdo umřít?
Atlas vtákov (2021)
Kdyby to celé odvyprávěli ti ptáci, mohlo se ušetřit spoustu peněz...
Stranger Things (2016) (seriál)
Master! MASTER!!!
Agrometal - Soutěž (2023) (epizóda)
Jako vidět tuhle hrůzu krátce po tom, co Slavia prohrála derby penaltou v 97. minutě a nezabít sebe ani nikoho jiného...myslím, že musím být velmi silná osobnost. :-)))
Deti Nagana (2023)
Líbilo se mi to moc, ale strašně mi vadí ty nedotažené příběhy, především u dívky Káti. To snad došly peníze, nebo jaký to mělo smysl?
Tieňohra (2022)
Nemám rád filmy, kde se málo mluví, hodně řve a které vizuálně působí jako kdyby tvůrci byli na fetu.