Posledné recenzie (19)
Bridgend (2015)
IFFKV - skoro az hororove, syrovosti, depresivnosti a atmosferou pripominajici It follows, ale desivejsi o to vic, ze nenabizi absolutne zadne (aspon kvazi) vysvetleni a v kontextu toho, ze v zakladu je film zalozeny na skutecnych udalostech. Skvele natocene a zahrane...
Zbrusu Nový zákon (2015)
IFFKV 2015 - Surrealisticky gejzir napadu, ktery by se (se spravnym promem) neztratil ani v bezne kinodistribuci. Pozitivni, ale spis ujete nez slunickove, a vzdy kdyz uz to vypada, ze by mohla prijit naloz sentimentu, prijde misto toho nejaky vydareny WTF moment.
Lucy (2014)
Ale takova pitomost! Takova!