Recenzie (19)
Bridgend (2015)
IFFKV - skoro az hororove, syrovosti, depresivnosti a atmosferou pripominajici It follows, ale desivejsi o to vic, ze nenabizi absolutne zadne (aspon kvazi) vysvetleni a v kontextu toho, ze v zakladu je film zalozeny na skutecnych udalostech. Skvele natocene a zahrane...
Zbrusu Nový zákon (2015)
IFFKV 2015 - Surrealisticky gejzir napadu, ktery by se (se spravnym promem) neztratil ani v bezne kinodistribuci. Pozitivni, ale spis ujete nez slunickove, a vzdy kdyz uz to vypada, ze by mohla prijit naloz sentimentu, prijde misto toho nejaky vydareny WTF moment.
Lucy (2014)
Ale takova pitomost! Takova!
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Dve a pul hodiny trvajici finale neceho predtim a pred necim dalsim...
Babadook (2014)
Nejkrasnejsi film o materstvi v dejinach kinematografie :-)
Nejsmrtelnější kořist (2013)
Videno s genialnim simultannim dabingem v ramci Festivalu otrleho divaka...zazitek zcela jine urovne.
Koledu, nebo něco provedu (1986)
Dusickovsky special Festivalu otrleho divaka - genialni simultalni dabing!
Zlořečení (1981)
Hodnoceni k projekci v ramci Festivalu otrleho divaka 2014.
Kyborg (1989)
Hodnoceni k director's cut Festival otrleho divaka 2014.
Vic a Flo videli medveďa (2013)
Celni srazka s UMELCEM a jeho egem. Zaver inspirujici do te miry, ze obsahuje fajn tip na to, jak nalozit s autorem anotace filmu obsazene v pruvodci karlovarskym filmovym festivalem.