Recenzie (24)
Kung Fury (2015)
Jasných 5. Dokonalost sama, hlavně ta HUDBA!!!! Kdo tento počin nechápe, no jeho škoda.....
Pán času - The Day of the Doctor (2013) (epizóda)
Steven Moffat zase jednou prokázal svojí naprostou genialitu. Posunul Doctora zase o něco výše a opravdu mě zajímá, kdy se to zastaví. Zatím nejlepší Doctor jakého jsem viděl. Lepší dárek k 50. výročí tento skvělý seriál nemohl dostat. Děkujeme Stevene Moffate!!
Oblivion: Nevedomí (2013)
Přišlo mi to jako když vzali 5 filmů scifi filmů z budoucnosti a dali je do jednoho filmu. Mix: Wall-e, sexmise, Blade runner a hlavně MOON !!!!
Záskok (1997) (divadelný záznam)
Ano Lcerno! Tou Vám paní kněžno posvítím, ale téé lípy se NEVZDÁÁM! Je našeho rodu od nepaměti, rostla staletí a jak bych mohl dopustit aby padla její koruna, kde ptactvo nocuje a zpívá.... Vítej Karásku chyběls nám chlapče zvídává :D Moje nejoblíbenějčí cimrmanovská hra...
500 dní so Summer (2009)
Za čtyři hvězdy jen díky skvělému soundtracku jinak by to byly tři...
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Nejlepší Potterovský film z celé série... Hlavně skvělá výprava...
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
Neuvěřitelně realistický seríál s dechabroucí atmosférou. Nedivim se, že tento seriál Empire označil za nejlepší všech dob. P.S. Opravdu se na to chce dívat z titulkama (minimálně s anglickými...)
Česká soda (1993) (seriál)
TO JE SUPR :D. Co dodat KULT. Chci ji zase ve vysílání!!!
Pacifik (2010) (seriál)
Skvěle vykreslena hlavně armosféra války v Pacifiku a psychické rozpoložení vojáků.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Skvělý seriál!! Pro mě určitě nejlepší seriál z právního prostředí vůbec. Dokonalé postavy Harvey Spector a Louis Litt. A ještě nesmím zapomenout na skvělý soundtrack. A ty obleky!